Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 34
Pokaż wszystkie komentarzeDlaczego w tym artykule nie ma ani jednej fotki z wystrzeloną oponą? Dlaczego nie ma statystyk ilu motocyklistów zgineło przez wystrzał opony? Dlaczego - bo jest tego jak na lekarstwo i wystarzały tyczą się bardziej nowych opon!!! Bo jeśli jakaś opona ma wade to wystrzeli na poczatku a jak już hula to bedzie hulać!!! To, że jakiś laik założy sobie leciwą oponę z bieżnikiem 1mm i pałuje motocykl do granic możliwości nie zdając sobie sprawy co ma założone i zalicza glebe to tylko na jego własne życzenie. Każdą założona używkę czy też nówkę trzeba w bezpieczny sposób zawsze na poczatku przetestować, żeby wiedziec ile można sobie pozwolić na danej oponie i jakie są jej możliwości. Mój obecny wynik - dobija 50 tyś km na sportach i rzadnego nawet drobnego szlifa!!! Pomijając wywrotkę w garażu przy przestawianiu moto :) ,, nie wolno przekraczać 100km/h na zakłkowanej oponie" - super:) Każda zakołkowana wytrzymała ponad 250km/h!!! I 300 też by wytrzymała... Ps. Irko sam jesteś kretynem i a twoje możliwości zapewne kończą się szilfem w każdym sezonie oczywiście na nowym komplecie opon...
OdpowiedzHmm... czemu nie ma? Bo może nie chcieli robić Pirelli złej reklamy? Uppsss... wygadałem się...
OdpowiedzPrezerwatywy też wolisz używane?
Odpowiedz